Mee nadenken over de toekomst van onze gemeente? Laat het ons gerust weten.

Op 14 februari 2024, over deze onderwerpen: Gemeenteraadsverkiezingen 2024

Klik hier om online uw voorstellen door te geven!

N-VA Destelbergen-Heusden laat burger meedenken over de toekomst van de gemeente.

Sinds vandaag kan elke inwoner van Destelbergen-Heusden via verschillende kanalen zijn/ haar voorstel formuleren over de toekomst van de gemeente.

“Samen met onze burgers willen we ook de volgende bestuursperiode het verschil blijven maken,” stelt Wim Raman, eerste schepen en lijsttrekker voor N-VA “En dat doen we door naar onze inwoners te luisteren”.

“De voorbije 6 jaar hebben we al heel wat kunnen veranderen. Zaken die we eerder vanuit de oppositie aankaartten, hebben we nu kunnen realiseren. Toch is er nog werk aan de winkel. Omdat gemeentepolitiek niet boven de hoofden van de burger moet gebeuren, geven we de burger de kans om zelf voorstellen in te dienen van wat zij graag anders zouden zien. We hopen vooral op constructieve voorstellen waarmee we effectief aan de slag kunnen,” aldus schepen Koen Van Hende.

Realisaties

“Als we kijken wat we de voorbije legislatuur verwezenlijkt hebben van het bestuursakkoord, dan is de N-VA-stempel duidelijk zichtbaar: de gemeente-app, het e-loket, verledding van de straatverlichting, rioleringswerken, de gemeenteschool op site Bergenmeers, de wekelijkse markt, het afschaffen van de forfaitaire huisvuilbelasting, de 50%-tussenkomst in de BuzzyPazz voor -18-jarigen, een Sociaal Huis waar alle dienstverlening gegroepeerd is, een vernieuwd jeugdhuis, ….” zegt schepen Eva Rombaut.

Voorstellen

Extra voorstellen kunnen ons helpen om ook de volgende bestuursperiode het beleid dichter bij de mensen te brengen. Via een publicatie in WegWijs met een invulstrook of QR-code, via ons mailadres (destelbergen [at] n-va.be) of onze website (destelbergen.n-va.be) kan iedereen meedenken over de toekomst van onze gemeente.

Heb je een idee of een voorstel? Laat het ons gerust weten. Samen blijven we werk maken van een ‘Destelbergen-Heusden in vorm’.