Nieuw bestuur voor afdeling Destelbergen-Heusden.

Op 3 mei 2022

Op 2 mei verkoos het bestuur van onze afdeling een nieuwe voorzitter en secretaris.

Uittredend voorzitter Christ De Baere, die om professionele redenen zijn mandaat niet kan verlengen, mocht zijn taak doorgeven aan Herwig Van Wilderode. Herwig is Destelbergenaar met Aalsterse roots, brandend van enthousiasme. "Het is mijn ambitie om met dit team het goede resultaat dat we behaalden bij de vorige verkiezingen nog te verbeteren in 2024" verklaarde hij alvast in zijn eerste toespraak.

Bruno Casteur volgt Pieter Van Damme op als secretaris, schepen Koen Van Hende blijft ondervoorzitter.

Enkele andere functies kregen ook meteen nieuwe verantwoordelijken:

Ledenadministratie: Francisco Bermejo

Organisatie: Hildegard Van Rompu

Communicatie: Emmanuel Anciaux

De financiën blijven in de bekwame handen van Raymond Roels en voor de jongerenwerking wordt Laetitia Anciaux bijgestaan door Simon Bervoets.

Verder vervolledigen schepen Eva Rombaut, eerste schepen Wim Raman, raadslid Dora Van Lyssebettens, Sofie Daninck, David Cottenie, Piet Velghe, Christ De Baere, Pieter Van Damme en Sigurd De Knijf het lijstje met bestuursleden.

Het nieuwe bestuur wenst alle uittredende bestuursleden nogmaals te bedanken voor de jarenlange inzet en de mooie momenten samen.