Eindelijk naar infoavond rond BIN en resultaten politiezone?

Op 22 april 2018, over deze onderwerpen: Gemeenteraad

De door raadslid Anciaux al enkele malen gevraagde infoavond over de BIN werking in onze politiezone zou er dan eindelijk komen.

Naar aanleiding van de inbrakenpiek in Heusden van vorige maand vroeg het raadslid op de gemeenteraad wanneer nu eindelijk die langverwachte infoavond zou doorgaan, een avond waarop alle geïnteresseerde inwoners zouden kunnen aanwezig zijn.

Hij stelde ook dat het op die avond niet slecht zou zijn even kort de resultaten van de politiezone voor te stellen want bij veel inwoners leeft het onterechte gevoel dat onze politiemensen hun werk niet ernstig doen. "Misschien kan tegelijkertijd een oproep gedaan worden naar vrijwilligers voor het opstarten van een BIN in Destelbergen?" voegde hij daaraan toe.

Burgemeester De Pauw trad raadslid Anciaux bij en zag geen probleem in het organiseren van deze iets meer uitgebreide infoavond, men moest enkel nog 'ns goed bekijken hoe dat praktisch gorganiseerd kon worden

We houden u op de hoogte.