Geen verkiezingen op Melhoek?

Op 16 september 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Zoals bij elke gemeenteraadsverkiezingen organiseert het gemeentebestuur de plaatsing van de gemeentelijke aanplakborden.

Deze editie kwamen er op vraag van één van de meerderheidspartijen zelfs meer borden aan te pas, we tellen er nu maar liefst 24!

Als u dacht dat deze borden dan nog eens netjes verdeeld zouden staan over het hele grondgebied bent u eraan voor de moeite: op de Melhoek in Heusden staan geen borden… Geen verkiezingen op de Melhoek dus. Eén bord op de hoek van de Donkerstraat en Steenvoordestraat schurkt wat bij deze wijk aan maar verder, het grote niets.

N-VA raadslid Emmanuel Anciaux en buurtbewoner (en kandidaat) Lieven Dejonckheere gingen dan maar zelf met een affiche op pad in de wijk. “De Melhoek verdient dezelfde aandacht als de rest van onze gemeente. We hopen dat het volgende gemeentebestuur deze boodschap oppikt en weer borden plaatst om haar inwoners te informeren bij de voorstelling van de verschillende partijen” zegt raadslid Emmanuel Anciaux nog.