Minister Weyts investeert € 73.721 in Vrije Basisschool Wonderwijs in Destelbergen

Op 14 maart 2024, over deze onderwerpen: Onderwijs

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert € 73.721 in Vrije Basisschool Wonderwijs in Destelbergen.

“We bouwen letterlijk en figuurlijk aan de toekomst van ons onderwijs”, zegt Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts. “Investeringen in infrastructuur zijn investeringen in de hardware van onderwijskwaliteit waar heel wat leraren en leerlingen wel bij zullen varen.”

Onderwijsminister Ben Weyts investeert deze regeerperiode in totaal 3 miljard euro in scholenbouwprojecten. Dat is nog eens 500 miljoen euro méér dan in de vorige regeerperiode. Al deze financiële steun kunnen schoolbesturen goed gebruiken voor bouw- of verbouwingswerken. Deze investeringsgolf komt ook Destelbergen ten goede.

Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) investeert zo via het Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION) € 73.721 in Vrije Basisschool Wonderwijs in Destelbergen. Concreet gaat het om €73.720,89 voor het vernieuwen van het buitenschrijnwerk.