OCMW verhuurt vanaf nu enkele zalen.

Op 2 februari 2017, over deze onderwerpen: OCMW

Verenigingen van Destelbergen – Heusden zijn reeds lang vragende partij naar extra zalen om hun activiteiten te organiseren. Op aandringen van de N-VA in zowel de gemeenteraad als de OCMW-raad komt er eindelijk schot in de zaak. Vanaf heden worden volgende zalen van het OCMW ter beschikking gesteld aan de verenigingen:

In het woonzorgcentrum “Kouterhof” in de deelgemeente Heusden

De ‘grote zaal ‘ waar tot maximum 140 personen toegelaten zijn. Deze zaal kan opgesplitst worden tot in 2 aparte zalen van respectievelijk 40 en 100 personen.

Op de site van het dienstencentrum “De Reinaert’ in de deelgemeente Destelbergen

Enerzijds de zalen “Canteclaer”  en “Hermelijn” in het dienstencentrum voor respectievelijk 40 en 80 personen.

Anderzijds de zaal de “Bloesem” gelegen rechtover de ingang van het dienstencentrum waar maximum 100 personen toegelaten zijn.

Alle zalen zijn enkel ter beschikking buiten de diensturen van het OCMW en enkel in de zaal de “Bloesem” is een keuken waar er mag gekookt worden.

Dankzij de N-VA zullen de verenigingen over meerdere betaalbare zalen kunnen beschikken om aan gemeenschapsvorming en cultuurspreiding te doen.

We hopen dat de verenigingen hier dankbaar gebruik zullen van maken.