Vraag tijdig je vakantietoezicht aan.

Op 28 juni 2020

Ook in tijden van Corona snakken we naar een welverdiende en deugddoende vakantie. Sommigen zullen die thuis doorbrengen, anderen zullen gebruik maken van deze onzekere tijden om een korte of een langere vakantie in eigen land of buitenland te boeken.

Of je nu thuisblijft blijft of op vakantie vertrekt denk dan steeds aan je veiligheid en die van je reis(huis)genoten en volg de basismaatregelen voor de voorkoming van Covid-19.

Wanneer je voor kortere of langere tijd je woning verlaat vraag dan afwezigheidstoezicht aan via de lokale politie, via het onlineplatform https://www.politie.be/nl/e-loket/afwezigheidsmelding of gebruik het formulier dat wij hiernaast hebben geplaatst en waarmee je naar het politiecommissariaat kan.

We willen van de gelegenheid gebruik maken om het gratis diefstal preventief advies nogmaals onder de aandacht te brengen. Meer informatie hierover via de preventiedienst van onze politiezone of de gemeente.